Manager Servicii Clienți

Brasov

Manager Servicii Clienți

Detalii job

Departament:

Comercial

Oras:

Brasov

Nivel cariera:

Minimum 2 ani 

Tip job

Full time 

Limbi straine:

 

Anuntul expira in: 1 zile

 Candidatul ideal

  • Orientare și deschidere către client;
  • Abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de organizare și prioritizare;
  • Capacitate de planificare și analiză;
  • Orientare către rezultat;
  • Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
  • Dinamism și spirit de inițiativă.
Descrierea jobului 
  • Este responsabil de menținerea unei bune relații cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare;
  • Organizează, coordonează şi administrează serviciile oferite clienților în magazin;
  • Asigură calitatea serviciilor oferite (întâmpinare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor);
  • Optimizează nivelul de pierderi de stoc necunoscute la casă;
  • Se asigură de respectarea și aplicarea procedurilor în mod corect;
  • Contribuie la satisfacţia clienţilor săi prin crearea și dezvoltarea strategiilor comerciale;
  • Este responsabil de recrutarea, formarea și dezvoltarea echipei sale;
  • În calitate de membru al Comitetului de Direcție, participă la construcția și realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin.      

X

DETALII JOB: Manager Servicii Clienți

Departament

Comercial

Oras

Brasov

Tip Job

Full time

TRIMITE CV

Nume *

Prenume *

Email

Telefon *

Experienta in munca

Nivel Educational

Scrisoare de intentie

Tipuri de fisere admise: .doc, .docx, .pdf, .odf

Adauga CV

Tipuri de fisere admise: .doc, .docx, .pdf, .odf

Am citit termenii si conditiile sitelui job.leroymerlin.ro si sunt de acord cu ele